وب نوشته‏های بهرام جلالی‏پور

Wednesday, May 07, 2008

کاش راست نباشد

چند وقت قبل یه یادداشت نوشته بودم تحت عنوان « لطفا یکی به ما بگه اونجا چه خبره؟» دیروز یکی از دوستان در یک ایمیل گروهی متن یادداشت محمد چرمشیر رو برایم فرستاد. حرفهایی که نمیدونم تا چه حد درسته. آرزو می کنم نباشه چون فضای به شدت دلسرد کنندهای رو ترسیم میکنه. حداقل برای من که انقدر مته به خشخاش گذاشتهم که کار علمی کنم و حالا دارم بدجوری تاوانش را میپردازم. کاش اگر حرف دیگری هم هست گفته بشه تا ما هم بفهمیم که اونجا واقعا چه خبره؟

Labels:

6 Comments:

Blogger chef_farhad_zafari said...

با سلام سایت شما در وبلاگ آقای قهوه

www.mrcoffee.blogfa.com

8:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
از آشنایی با یک تئاتری خوشحال شدم ولی واقعا اوضاع تئاتر ایران دلسرد کننده است

http://www.niyayeshyegane.blogfa.com/

11:31 PM  
Blogger Mojgan said...

دروود:)
آقاي جلالي پور، مدتيه كه نمي نويسيد. الان شما ايرانيد؟؟

9:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

دوست عزیز سلام
درست حدس زدید. مدتی است در ایران هستم و گرفتاری های این دیار اجازه نداده سراغی از این وبلاگ بگیرم. انشاءالله در اولین فرصت چند مطلب و مقاله ای را که در این فاصله منتشر شده است روی وبلاگ خواهم گذاشت. به هر حال، ممنون از سراغی که از احوال ما گرفتید.
B. J.

1:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

دوست عزیز سلام
درست حدس زدید. مدتی است در ایران هستم و گرفتاری های این دیار اجازه نداده سراغی از این وبلاگ بگیرم. انشاءالله در اولین فرصت چند مطلب و مقاله ای را که در این فاصله منتشر شده است روی وبلاگ خواهم گذاشت. به هر حال، ممنون از سراغی که از احوال ما گرفتید.
B. J.

1:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام آقای جلالی پور

نوشته ها یتان همیشه دلنشین است.

زحمتی داشتم . در اردبیل یک جشنواره تاتری قراره برگزار بشه که بولتن تخصصی رو دادن به من.
قصدم اینه که مطالب دست اول و تاپ کار کنم که به درد اهالی تاتر بخوره.
نه خبرنامه ای که همون روز پخش نابود بشه

زحمتی که دارم اینه که اگر ممکنه مقاله ای رو برای این بولتن اختصاص بدین تا تاتری های اردبیل از دانش شما بهره مند بشن.
بی هیچ تظاهری عرض می کنم که نوشته هاتون بسیار قابل استفاده و مفیده و نمی خوام دوستانم در اردبیل از این فرصت بی بهره باشن.
خواهش می کنم مرا در این مورد یاری دهید. ممنون می شوم.

مطلبی در حوزه تاتر با صلاحدید خودتان در هر موردی از این هنر انسانی


هم چنین اگر ترجمه تاپی در مورد تاتر داشته باشید هم ممنون می شوم.
ارادتمند شما

محمد باقر نباتی مقدم

http://www.abzord.blogfa.com/

3:39 AM  

Post a Comment

<< Home